poniedziałek, 12 lutego 2018

Początek

Chwilkę nosiłem się z tym, co właśnie robię. Ale doszedłem do wniosku że na tyle lubię się dzielić moją pracą, że czemu nie?

Witaj na moim blogu. Jestem początkującym modelarzem 3D - tworzenia prostych modeli nauczyłem się w celach zawodowych, okazało się że stało się to moim regularnym hobby. Od razu uprzedzę - nie, nie zajmuję się gamedevem ;) Czysto hobbystycznie tworzę modele, głównie inspirowane Star Wars, Star Trekiem i czasami Gundamem (aczkolwiek brakuje mi jeszcze skilla do tego ostatniego). Pracuję w Blenderze - gorąco polecam jako program do niezobowiązującej zabawy. Poza modelami cyfrowymi zajmuję się również drukiem 3D i składaniem Gunpla. Blog stworzyłem głównie w celu publikowania moich renderów, aczkolwiek może czasami i coś i z tej pobocznej tematyki wpadnie. 

Chyba tyle tytułem wstępu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia spec od bio- i nanotechnologii, z zamiłowania modelarz, muzyk i fan science fiction. Miłośnik Imperium Galaktycznego, wielkich japońskich mechów, rudych dziewczyn i włoskiego jedzenia. Zdecydowanie za dużo czasu spędza w Blenderze, Photoshopie i ze swoimi pięcioma gitarami. Członek polskiej organizacji fanowskiej Brotherhood Of The Sith.